сряда, 21 март 2012 г.

Онлайн магазини: Парфюми и козметика


Сайтът е английски /всъщност ОК/ , доставят от Уелс. Представени са доста различни марки, за съжаление моите любими Estee Lauder и Chanel не присъстват в списъка с предложения. От друга страна, този сайт е най-добрият английски , от който съм пазарувала. Това от гледна точка на цена на доставка и разнообразие от продукти. При регистрация за newsletter изпращат оферти и кодове за намаления. Отделно, винаги се намират намалени парфюми и козметика в самия сайт.

Условия за доставка: Цената на доставката е 5 лири до България. При мен поръчката пристигна доста бързо, дори за по-малко от една седмица. 
Плащане: С банкови карти. Не съм пробвала с дебитна карта, но други английски сайтове, от които съм се опитвала да пазарувам с дебитна карта са отказвали да я приемат.
Впечатления: Отлични. Лесно се навигира, лесно се пазарува. Изисква регистрация, при която може да се запише адреса за доставка и така, при последващи покупки не се налага да се попълва всеки път.



2 коментара:

  1. Хареса ми сайта. Още повече, че в момента има намаление на Klorane, козметика, която ползвам, ежедневно и цената е от значение за мен. Преди да се регистрирам искам да питам дали доставката е 5 лири константа или се мени според нещо? Мерси за сайта - наистина полезно.

    ОтговорИзтриване
  2. Хубав въпрос, защото наистина има някои ограничения. Доставката е 5 лири при поръчка до 2 кг. За по-голяма поръчка се доплаща, но цената се уговаря отделно със сайта. На мен не ми се е случвало, затова не мога да кажа колко се доплаща. Има и още едно ограничение-не могат да доставят спрейове, заради рестрикциите на самолетните компании.

    ОтговорИзтриване