сряда, 28 март 2012 г.

Онлайн пазаруване: Дрехи и обувки


Най-голямото достойнство на този магазин е безплатната доставка и светкавичното получаване на направената поръчка. Имам малък опит с пазаруване от Next, който се свежда до само една поръчка. Доколкото прочетох, насочен е главно към държави от Източна Европа, Близкия Изток и работи на принципа на франчайза. Което не означава, че стоките са с по-ниско качество, напротив предлага разнообразие от дрехи, обувки, аксесоари на добре известни марки.
Препоръчително е когато вече се намирате на сайта да влезете в българската секция, защото условията на доставката могат да зависят именно от държавата, в която се намирате.

Условия на доставка: Безплатна. Доставката е много бърза с DHL до адреса.
Плащане: С банкови карти, като приемат и кредитни и дебитни.
Впечатления: Изисква регистрация, за да се пазарува. Проблем е, че избраните стоки не се запазват в кошницата до следващото влизане в магазина. 
Закупените стоки могат да се връщат до 28 дена след получаването им, но козметика не се връща. Като цяло съм доволна от неголемия си опит с този сайт, но не ми е от любимите. Причината е, че не предлага много от марките, които харесвам.


1 коментар:

  1. Безплатна доставка си е голямо предимство, поне за мен. Особено, когато пазаруваш от чужбина доставката може да е доста скъпа, а и връщането си е разход. Аз лично най-много внимавам с размерите, но ми се е случвало да си купя нещо, което да не ми стои добре. Но в такива случаи го пускам в някой от сайтовете за продаване или го давам на приятелка. Единственото предимство да пазаруваш от България е, че доставката е по-бърза и евтина.

    ОтговорИзтриване