понеделник, 21 ноември 2011 г.

Fashion Days



Този сайт много прилича на един друг, от който пазарувам и съм описала. Разликата е, че този сайт работи и в други страни от Източна Европа. Предлага дрехи, обувки, аксесоари, спално бельо и различни други артикули от известни марки, както и от такива, които не са представени в България. Особеното е, че всички стоки са с голямо намаление, което е и една от причините да пазарувам от сайта. 

 Условия за доставака: Куриер, до адреса. При плащане с банкова карта доставката е безплатна.
Срок на доставка: В сайта е отбелязан срок на доставка три седмици. Дори има възможност клиентът да се откаже от поръчката, ако желае. На практика има много свидетелства, че понякога поръчките идват със закъснение. Тази тема е обсъждана и в бг мама и там също има подобни полаквания. Аз засега нямам такъв опит, но както споменах и в началото този сайт много прилича на Fashion supreme, а там това се е случвало. При направена поръчка получавате имейл с потвърждение. Хубавото е, че адреса се запазва в профила и не се налага всеки път да се въвежда наново.

Плащане: С наложен платеж или с банкова карта.
Особености: Изисква регистрация. След направена регистрация се чака известно време за получаване на покана, която дава възможност за пазаруване. Възможно е да Ви покани и вече регистриран потребител, така става по-бързо.
За да се регистрирате за покана, отидете на "Искам профил сега", най-долу вляво.
Най-хубавите оферти се разпродават за минути. Сайтът не е подходящ за купуване на подарък по конкретен повод, тъй като срока на доставка не винаги се спазва.



13 коментара:

  1. Благодаря за коментара, Малина. За късмет досега не ми се е налагало да водя кореспонденция за недоставена стока, но наистина чакам доста време за доставка, далеч над три седмици за някои неща. Два пъти съм пазарувала с карта, защото доставката е безплатна, но предвид вашия опит, май ще се откажа. Ако откажат доставка, след това не знам каква кореспонденция трябва да водя , за да ми върнат парите.

    ОтговорИзтриване
  2. А безплатната доставка само с кредитна карта ли важи или може и с дебитна?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Признавам си, че не мога да отговоря с абсолютна сигурност. В сайта пише с банкова карта, която може да е и кредитна и дебитна. Аз съм плащала с кредитна, не виждам защо да не може с дебитна.

      Изтриване
  3. Никъде в общите условия не пише или поне аз не срещнах как точно се пазарува с карта и каква карта има ли значение ? Може ли някой да ми отговори .

    ОтговорИзтриване
  4. Данните за картата се въвеждат на втора стъпка-"метод на разплащане". Първата стъпка е да изберете и потвърдите адреса за доставка, след като вече сте избрали какво ще купувате и сте натиснали бутона "финализиране на поръчката".
    Когато избирате метода на плащане имате две опции: плащане с банкова карта или плащане при доставка.И точно там е обяснено, че ако изберете да платите с банкова карта доставката е безплатна. Иначе обикновено е 7 лв.
    Наистина не е уточнено с каква карта може да се плаща, но накрая, когато се въвеждат данните за картата са изброени следните карти: Borica, Maestro, Visa, MasterCard.

    ОтговорИзтриване
  5. Много съм разочарована от този сайт. На 22 април направих поръчка, която исках да подаря на децата си за първи юни. Срокът за доставка беше 22.05.2012г. След направено от мен запитване получих отговор, че поръчката ще се забави и че не било по тяхна вина. Вече се чудя дали се занимават с търговия или с производство на събраните поръчки в някой гараж.

    ОтговорИзтриване
  6. Адски недоволна съм от сайта. Поръчах часовник и веднага получих мейл с потвърждение (до тук добре). От меила обаче разбрах, че стоката ще пристигне след 3 месеца, и затова отказах поръчката ( има го като опция- натисни "тук"; в самия меил) и от там нищо, никой не се е обаждал да потвърждава. И така, една сутрин, 4 мес. по- късно, получих sms от ЕКОНТ, че имам пратка, което ми дойде като гръм от ясно небе. Така че, не мисля, че Fasiondays имат опция отказване на поръчка!

    ОтговорИзтриване
  7. Нямам опит с отказване на поръчка. Имате ли някакво потвърждение, че сте отказали поръчката? В случай, че нямате, аз бих им писала изричен имейл, за да имам доказателство после.

    ОтговорИзтриване
  8. И аз съм мега недоволен. Направих поръчка, получих мейл, че поръчката МОЖЕ да се забави повече от месец. Месец и половина по-късно им пращам мейл какво става, отговориха ми, че ще получат пратката до края на следващата седмица (25.05.2012), което е неработен ден. На 22.05 получавам имейл, че ще пристигне на 29.05. Накрая на 12.06.2012 получавам мейл, че поради грешка в софтуера на фирмата доставчик била подадена грешна информация към тях и не може да изпълнят поръчката. Казах си ОК, може наистина да е така. На 18.06 направих нова поръчка и преди 2 часа получих мейл, че доставчиците не са предоставили всички продукти и поръчката ми не може да бъде изпълнена.

    Та, повече от този сайт нищо!!!

    ОтговорИзтриване
  9. И аз съм от клиентите на сайта които имаха неблагоразумието да си поръчат и да се разочароват.Поръчах си панталон който се оказа абсолютно менте , с дължина като за китайка , но с френски етикети на производител.Ха-ха-ха.Не пазарувайте , риска е голям.

    ОтговорИзтриване
  10. Здравейте, до сега не съм пазарувала от този сайт, но реших, че е много добър след такава голяма рекламна кампания от тяхна страна. Явно има доста подводни камъни.

    ОтговорИзтриване
  11. Не е толкова страшно, Милена). Повечето пъти проблемите са забавена доставка, т.е. не е подходящо да се купуват от такъв тип сайтове подаръци за конкретни поводи. За лична употреба става и има много добри попадения.

    ОтговорИзтриване
  12. Има страхотни неща в този сайт, доволна съм , само ме яд за обувките че е трудно да се купуват принципно през сайт, но рискуваш

    ОтговорИзтриване