сряда, 8 февруари 2012 г.

Детски играчки

http://www.toytownbg.com/

Темата въобще не ми е близка и досега не бях пазарувала играчки онлайн. Всъщност, почти не съм купувала играчки, с изключение на редките случаи, когато са ме канили на мероприятието "детски рожден ден". Случи се така ,че един приятел попадна в кризисна ситуация преди Нова година. Трябваше спешно да се снабди с играчка-кола за племенника си, но в офлайн магазините бяха изчерпани. Получи се малко като във филм /Коледата невъзможна/. Пробвах с няколко сайта, в които играчката присъстваше в списъка с продукти, но след направена поръчка ме уведомяваха, че колата може да бъде доставен след Нова година. Накрая направих поръчка в toytown и о, чудо, поръчката беше приета! Причината да игнорирам този сайт в началото на одисеята беше, че доставяха от Варна, което щеше да забави поръчката. Наложи се да поискам експресна доставка и за всеки случай се обадих във фирмата, за да се уверя ,че играчката ще пристигне преди Нова година. 
Ситуацията приключи с happy end, т.е. колата беше доставена в срок, а приятелят ми сподели, че е станал герой в очите на племенника си. Което с днешните племенници не е толкова лесно)

Всъщност, играчката беше дори с намаление, така, че експресната доставка въобще не оскъпи покупката. Обаче не мога да пропусна транспортната опаковка, която искрено ме разсмя-детската играчка пристигна в кашон от уиски!
Няма да описвам подробно условията за покупка, те не се различават от всеки стандартен сайт. От този обаче, си струва да се пазарува, защото може да се разчита на него. Ще се радвам ако темата за детски играчки се допълва от доволни клиенти и на други сайтове .
Няма да публикувам коментари, които целят реклама на конкретен магазин, а само лични впечатления на потребители.

Няма коментари:

Публикуване на коментар