понеделник, 20 февруари 2012 г.


Идеята за онлайн аптека ме е осенявала неведнъж по различни поводи. Винаги пречка е било законодателството, защото не можех да разбера как мога легално да продавам лекарства в интернет. Ето, че тази идея е реализирана и за мен не остана хляб. Но винаги съм готова да се възползвам от добрите постиженя на другите. Доколкото разбрах от сайта , имат и 12 офлайн аптеки в 4 града. Освен е-аптека, сайтът съдържа и друга много полезна информация. В секцията "здравни проблеми" доктори са описали различни болести. Разделът не е много пълен , но очевидно предсти да се развива. Хубавото е ,че авторите не са анонимни и информацията не е копирана и преведена от някой сайт. Интерес представлява и раздела "консултации" , но още е в разработка. Както вече е прието аптеката е и дрогерия, всъщност именно търсенето на определена марка шампоан ме изведе на този сайт.  Пазаруването е много лесно, може да се търси по различни критерии: напр. по категория-био продукти, лекарства, козметика и др. Други възможности за търсене са по фармакологична група или по производител. Направи ми впечатление, че лекарствата с рецепти не могат да бъдат закупени онлайн. Това е и отговорът на въпроса ми как се продават лекарства в интернет-не се продават! Явно присъстват , за да се продават в офлайан аптеките им.

Условия за доставка: С куриер на фирма Европът до адреса. Доставката е до 2 работни дни, аз получих моята още на другия ден до обяд, въпреки, че поръчката беше направена вечерта. Много съм доволна. След направена поръчка не се получава съобщение на и-мейла, когато поръчката е без регистрация. Но веднага се обаждат по телефона и се уточняват детайлите.

Плащане: Наложен платеж. Поръчка може да се направи и без регистрация.

Особености: Сайтът има добре развит форум, от който научих за програмата "Вземи повече", но не съм се възползвала от нея.  Смисълът е , че лоялни клиенти или клиенти с покупки около или над 100 лв. ползват отстъпки при пазаруване в определени обекти или ползване на услуги на партньори на компанията.  Например, любимият ми басейн в JK Fitness предлага 15% отстъпка за лоялни клиенти на сайта! В списъка могат да се намерят обектите с отстъпка, по категории и по градове. Картите не могат да се ползват или получават онлайн, важат само за покупки в офлайн аптеките на компанията.
Общото ми впечатление е, че сайтът е много информативен и освен пазаруване , може да предостави на достъпен език доста полезна информация в областта на медицината.

Няма коментари:

Публикуване на коментар