четвъртък, 15 септември 2011 г.

Пазаруване от Англия с посредник

Пазаруването с посредник не е най-предпочитания вариант на онлайн пазаруване, но понякога се налага. Съществуват много сайтове, които все още нямат доставка до Бълария, "а витрините им са обсипани с безброй жадувани неща /sic/". Другият случай, в който е добре да се ползва посредник е когато доставката до Бълария е прекалено скъпа и обезмисля покупката. Такъв е случаят с интернет магазина за чадъри, за който съм писала в предния пост.
Естествено, основният въпрос е избора на посредник. Приложих обичайната си практика да поровя из форумите за информация за посредници и за отзиви за тях. Най-изгодна се оказа офертата на сайта evtino, при това не само от гледна точка на цената, но и сроковете за доставка ми се сториха много добри. Имаше малко отзиви за тях, но затова пък бяха в уважавани форуми и очевидно не бяха рекламни постове. Отдавна регистрирани хора споделяха за положителен опит с този посредник. Както разбрах има два вида пазаруване с посредник: при единия избираш стоките, които искаш да закупиш и от сайта плащат с карта за тях и ги доставят; при друия начин използваш услугата пощенска кутия, тоест, правиш поръчка, за която плащаш със собствената си карта , но предоставяш английския адрес на посредника за доставка. Аз използвах варината пощенска кутия.
Реших да направя пробна поръчка от сайта на H&M. Свързах се със сайта-посредник и зададох един куп въпроси. Много добро впечатление ми направи бързия и изчерпателен отговор, всъщност добрата комуникация продължи до самия край на операцията. Признавам, че задавах много въпроси, уточнявах различни аспекти и винаги получвах точен отговор. След като поръчката ми пристигна на лондонския адрес на посредника, изпратиха снимки със закупените стоки, за да потвърдя, че са точно това, което съм поръчала. Едва тогава заплатих за услугата по банков път в лева /в българска банка/ и поръчката ми беше доставена за една седмица.

Няма коментари:

Публикуване на коментар