понеделник, 15 август 2011 г.

Обувки от Schuh

http://www.schuh.co.uk/

Любимият ми сайт за обувки. Намира се в Шотландия, което означава никакви мита и ДДС! Продава обувки на различни марки, някои не са представени в България, а също аксесоари за обувки и спортни чанти. Цените не са много различни от българските, но има много големи намаления, а и е много по-лесно да си избереш обувки сред стотиците модели и марки, отколкото да обикаляш с дни моловете. Може да се търси по номер, цвят, марка, модел-на високи токове, сандали, ботуши и др. Размерите са английски, но има таблица и лесно се изчислява българския еквивалент. Закупените стоки могат да бъдат върнати в рамките на 1 година. Изисква се регистрация. Има удобни опции като Wish list, пращат и бюлетини с новите неща и намаленията, ако са поискани при регистрацията.


Условия за доставка-Доставката до България е 6 лири.

Срок на доставка-Доставката се извършва с UPS за пет дена. Доставят до адреса, което е голямо улеснение.

Плащане-Кредитна карта, дебитна карта Visa, PayPal.

Отстъпки-Не съм ползвала.

Особености- Много лесен и удобен за сърфиране сайт. Добра комуникация при недоразумения. Веднъж бях направила поръчка, но забравих да променя държавата от Англия на България. Писах им и веднага оправихме грешката.
Последните две години всичките ми обувки и тези на съпруга ми са само от този сайт и не съм имала никакви проблеми с качеството и вида на стоките или доставката.

Няма коментари:

Публикуване на коментар